Είμαι 59 χρονών και εδώ και 10 χρόνια υπέφερα από σπαστική κολίτιδα (ευερέθιστο έντερο). Επίσης μούδιαζαν τα χέρια μου και είχα συνεχώς κουρασμένα πόδια. Μετά από ένα μήνα χρησιμοποιώντας το Γανόδερμα RG και GL της DXN απέκτησα ευεξία δεν μουδιάζουν πια τα χέρια μου, νιώθω ξεκούραστη και το έντερό μου δεν με ενοχλεί πια.
Μποστανίδου Γεωργία (ΣΕΡΡΕΣ)
Είμαι 35 ετών και υπέφερα από το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου με κοιλιακό άλγος, έντονο φούσκωμα και τυμπανισμό το οποίο χειροτέρευε τις απογευματινές ώρες και μετά το γεύμα. (πόνους 2-3 φορές την εβδομάδα,, έντονα αέρια και συχνές κενώσεις).
Επίσης είχα έντονη ακμή από πενταετίας και νύχια που έσπαγαν εύκολα και ξεφλούδιζαν.Χρησιμοποιώ τα: Γανόδερμα RG και GL, Σπιρουλίνα και Νoni της DXN εδώ και 7 μήνες.Τα αποτελέσματα ήταν: Ένα μήνα μετά δεν είχα πια καθόλου ακμή στο στήθος και τον λαιμό και τα νύχια μου ήρθαν σε φυσιολογική κατάσταση. Μετά από 4 μήνες σταδιακά τερματίστηκε ο πόνος μετά το φαγητό και δεν είχα πια καθόλου τυμπανισμό. Τώρα πλέον δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον πόνο στο παχύ έντερο. Στο Τζάνειο νοσοκομείο οι γιατροί είπαν ότι έχει κλείσει πλέον η πληγή γύρω από το έντερο.
Κατερίνα Διακάκη (Κουκάκι ΑΘΗΝΑ)
nikolaos katsioulis8 Ιανουαρίου 2013 - 12:33 π.μ
Όπως πολύς κόσμος έτσι κι εγώ, από μικρός λόγω άγχους ίσως, έιχα το μεγάλο πρόβλημα της τουαλέτας.
Η καθημερινή συνήθεια για πολλούς δεν ήταν και τόσο καθημερινή για εμένα. Όμως ευτυχώς με τον καφέ που άρχισα να πίνω, σε μία μόλις εβδομάδα άρχισε η καλή λειτουρία του εντέρου μου και ο οργανισμός μου αποβάλλει καθημερινά ότι δεν χρειάζεται, μα αποτέλεσμα να νιώθω καλύτερα αλλά και να χάσω το μόνιμο φούσκωμα που έιχα. Τόσο απλά , τόσο εύκολα, απλά αλλάζοντας τον καφέ που πίνω.
Κατσιούλης Νικόλαος
Anna Voulioti15 Φεβρουαρίου 2013 - 2:52 π.μ.
Το πρόβλημα μου ήταν η σπαστική κολίτιδα. Είχα έντονους πόνους σχεδόν καθημερινά. Από την ημέρα που ξεκίνησα να πίνω τον υπέροχο καφέ με γανοδερμα, ξέχασα τι σημαίνει πρήξιμο και πόνος στο έντερο. Εμπιστεύομαι απόλυτα τα προϊόντα μας γιατί νιώθω πιο υγιείς. Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες καλέστε με στο
Εleni Ntagaki18 Φεβρουαρίου 2013 - 2:11 π.μ.Τα τελευταία χρόνια τα προβλήματα με το έντερο μου ήταν πολλά και
επίπονα, με αποτέλεσμα να κάνω ένα σωρό εξετάσεις για να βρω τι μου συμβαίνει.Μετεωρισμός,ξαφνικές διάρροιες και έντονος πόνος άρχισαν
να υποχωρούν μόλις άλλαξα τον καφέ μου με τον καφέ της DXN. Η υγεία μου έχει βελτιωθεί, καθώς και η διάθεσή μου!!
Νταγάκη Ελένη
klimis Chelvatzoglou9 Νοεμβρίου 2013 - 1:11 π.μ.Λόγω ιστορικού με αυστραλιανό αντιγόνο οι τακτικές εξετάσεις είναι αναγκαίες .
Οι τελευταίες έδειξαν ότι έχω δύο πολύποδες στην χοληδόχο κύστη.Σύσταση του γιατρού ήταν να προσέχω την διατροφή μου και να κάνω συχνές εξετάσεις.Ψάχνοντας στο ίντερνετ για πληροφορίες , είδα μια διαφήμιση για το γανόδερμα.Εδώ και ένα χρόνο περίπου πίνω καφέ με γανόδερμα και παίρνω συμπληρώματα διατροφής με γανόδερμα.Οι τελευταίες εξετάσεις που έκανα έδειξαν ότι από τους δύο πολύποδες που είχα έμεινε μόνο ένας πολύ μικρός.Συνεχίζω να πίνω καφέ με γανόδερμα και συμπληρώματα
Σταμάτησαν οι πόνοι στο στομάχι μου πίνοντας μόνο τον καφέ.
Posted by Σπύρος Λ......., Αθήνα on Monday, May 28, 2012 Under: ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
Καλημέρα σας, γενικά έχω πρόβλημα στο στομάχι μου και επειδή πίνω πολλούς καφέδες, το στομάχι μου άρχισε να με πονάει έτσι ώστε ο γιατρός μου είπε να μην πίνω άλλο καφέ και να προσέχω. ΄Αρχισα να παίρνω σιμέκο έτσι ώστε να μην πονάω. Από τότε όμως που άρχισα να πίνω μόνο τον υγιεινό καφέ της DXN δεν ξαναπόνεσα, πίνω κανονικά τον καφέ μου και μέχρι στιγμής δεν ξαναπήρα χάπια για το στομάχι μου. Σταθεροποιήθηκα και νοιώθω καλύτερα.
Σπύρος Λ......, Αθήνα
Επιτέλους ανακουφίστηκα! May 4, 2012
Είμαι 35 χρονών, έχω 2 παιδιά, και εργάζομαι σε ιδιωτική επιχείρηση. Τον τελευταίο καιρό όμως δυσκολεύομαι ακόμα και να δουλέψω, λόγω προβλήματος στο έντερο καθώς έκανα έναν υπέρηχο και έδειξε ότι είναι γεμάτο. Οι αιμοροϊδες μου κάνουν επίσης την ζωή μου δύσκολη και αγωνιώ να χάσω μερικά κιλά. Δοκίμασα τον καφέ DXN 3 σε 1 και είπα ...Τέλος !!! Τέλος αυτό ήταν. Ήπια τον καφέ και μέσα σε μισή ώρα ... Επιτέλους ανακουφίστηκα και νοιώθω όμορφα...Ξεπρίστηκα και χαίρομαι που έρχομαι πάλι σε μια κανονική κατάσταση. ```
Στέλα Κ........., Πειραιάς
Είδα επιτέλους διαφορά στον οργανισμό μου με τον καφέ DXN
Posted by Γιώργος Π.......... on Wednesday, April 25, 2012 Under: ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ Για σας, ονομάζομαι Γιώργος.
Ήμουν και είμαι λάτρεις του καφέ από συνηθείας. Έπινα και πίνω πoλλούς καφέδες.'Ομως είχα πρόβλημα με τον ύπνο, κοιμόμουν στο 24ωρο πολύ λίγο γιατί ξύπναγα για τουαλέτα και δεν ξανακοιμόμουν.Τώρα με τον DXN Καφέ δεν ξυπνώ για τουαλέτα. Και κοιμάμαι σα πουλάκι... Δε μπορούσα να φάω όσπρια και ξηρούς καρπούς, με πήγαινε διάρροια τώρα μπορώ να τρώω χωρίς να με πειράζουν. Είδα, για πρώτη φορά ίσως? Να έχουν πέσει τα τριγλυκερίδια σε φυσιολογικό επίπεδο. Αυτά έχω να πω εγώ για τον DXN Καφέ.
Γιώργος Π......., Πειραιάς
Μποστανίδου Γεωργία (ΣΕΡΡΕΣ)
Είμαι 35 ετών και υπέφερα από το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου με κοιλιακό άλγος, έντονο φούσκωμα και τυμπανισμό το οποίο χειροτέρευε τις απογευματινές ώρες και μετά το γεύμα. (πόνους 2-3 φορές την εβδομάδα,, έντονα αέρια και συχνές κενώσεις).
Επίσης είχα έντονη ακμή από πενταετίας και νύχια που έσπαγαν εύκολα και ξεφλούδιζαν.Χρησιμοποιώ τα: Γανόδερμα RG και GL, Σπιρουλίνα και Νoni της DXN εδώ και 7 μήνες.Τα αποτελέσματα ήταν: Ένα μήνα μετά δεν είχα πια καθόλου ακμή στο στήθος και τον λαιμό και τα νύχια μου ήρθαν σε φυσιολογική κατάσταση. Μετά από 4 μήνες σταδιακά τερματίστηκε ο πόνος μετά το φαγητό και δεν είχα πια καθόλου τυμπανισμό. Τώρα πλέον δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον πόνο στο παχύ έντερο. Στο Τζάνειο νοσοκομείο οι γιατροί είπαν ότι έχει κλείσει πλέον η πληγή γύρω από το έντερο.
Κατερίνα Διακάκη (Κουκάκι ΑΘΗΝΑ)
Κατσιούλης Νικόλαος
Anna Voulioti15 Φεβρουαρίου 2013 - 2:52 π.μ.
Το πρόβλημα μου ήταν η σπαστική κολίτιδα. Είχα έντονους πόνους σχεδόν καθημερινά. Από την ημέρα που ξεκίνησα να πίνω τον υπέροχο καφέ με γανοδερμα, ξέχασα τι σημαίνει πρήξιμο και πόνος στο έντερο. Εμπιστεύομαι απόλυτα τα προϊόντα μας γιατί νιώθω πιο υγιείς. Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες καλέστε με στο
Εleni Ntagaki18 Φεβρουαρίου 2013 - 2:11 π.μ.Τα τελευταία χρόνια τα προβλήματα με το έντερο μου ήταν πολλά και
επίπονα, με αποτέλεσμα να κάνω ένα σωρό εξετάσεις για να βρω τι μου συμβαίνει.Μετεωρισμός,ξαφνικές διάρροιες και έντονος πόνος άρχισαν
να υποχωρούν μόλις άλλαξα τον καφέ μου με τον καφέ της DXN. Η υγεία μου έχει βελτιωθεί, καθώς και η διάθεσή μου!!
Νταγάκη Ελένη
klimis Chelvatzoglou9 Νοεμβρίου 2013 - 1:11 π.μ.Λόγω ιστορικού με αυστραλιανό αντιγόνο οι τακτικές εξετάσεις είναι αναγκαίες .
Οι τελευταίες έδειξαν ότι έχω δύο πολύποδες στην χοληδόχο κύστη.Σύσταση του γιατρού ήταν να προσέχω την διατροφή μου και να κάνω συχνές εξετάσεις.Ψάχνοντας στο ίντερνετ για πληροφορίες , είδα μια διαφήμιση για το γανόδερμα.Εδώ και ένα χρόνο περίπου πίνω καφέ με γανόδερμα και παίρνω συμπληρώματα διατροφής με γανόδερμα.Οι τελευταίες εξετάσεις που έκανα έδειξαν ότι από τους δύο πολύποδες που είχα έμεινε μόνο ένας πολύ μικρός.Συνεχίζω να πίνω καφέ με γανόδερμα και συμπληρώματα
Σταμάτησαν οι πόνοι στο στομάχι μου πίνοντας μόνο τον καφέ.
Posted by Σπύρος Λ......., Αθήνα on Monday, May 28, 2012 Under: ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
Καλημέρα σας, γενικά έχω πρόβλημα στο στομάχι μου και επειδή πίνω πολλούς καφέδες, το στομάχι μου άρχισε να με πονάει έτσι ώστε ο γιατρός μου είπε να μην πίνω άλλο καφέ και να προσέχω. ΄Αρχισα να παίρνω σιμέκο έτσι ώστε να μην πονάω. Από τότε όμως που άρχισα να πίνω μόνο τον υγιεινό καφέ της DXN δεν ξαναπόνεσα, πίνω κανονικά τον καφέ μου και μέχρι στιγμής δεν ξαναπήρα χάπια για το στομάχι μου. Σταθεροποιήθηκα και νοιώθω καλύτερα.
Σπύρος Λ......, Αθήνα
Επιτέλους ανακουφίστηκα! May 4, 2012
Είμαι 35 χρονών, έχω 2 παιδιά, και εργάζομαι σε ιδιωτική επιχείρηση. Τον τελευταίο καιρό όμως δυσκολεύομαι ακόμα και να δουλέψω, λόγω προβλήματος στο έντερο καθώς έκανα έναν υπέρηχο και έδειξε ότι είναι γεμάτο. Οι αιμοροϊδες μου κάνουν επίσης την ζωή μου δύσκολη και αγωνιώ να χάσω μερικά κιλά. Δοκίμασα τον καφέ DXN 3 σε 1 και είπα ...Τέλος !!! Τέλος αυτό ήταν. Ήπια τον καφέ και μέσα σε μισή ώρα ... Επιτέλους ανακουφίστηκα και νοιώθω όμορφα...Ξεπρίστηκα και χαίρομαι που έρχομαι πάλι σε μια κανονική κατάσταση. ```
Στέλα Κ........., Πειραιάς
Είδα επιτέλους διαφορά στον οργανισμό μου με τον καφέ DXN
Posted by Γιώργος Π.......... on Wednesday, April 25, 2012 Under: ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ Για σας, ονομάζομαι Γιώργος.
Ήμουν και είμαι λάτρεις του καφέ από συνηθείας. Έπινα και πίνω πoλλούς καφέδες.'Ομως είχα πρόβλημα με τον ύπνο, κοιμόμουν στο 24ωρο πολύ λίγο γιατί ξύπναγα για τουαλέτα και δεν ξανακοιμόμουν.Τώρα με τον DXN Καφέ δεν ξυπνώ για τουαλέτα. Και κοιμάμαι σα πουλάκι... Δε μπορούσα να φάω όσπρια και ξηρούς καρπούς, με πήγαινε διάρροια τώρα μπορώ να τρώω χωρίς να με πειράζουν. Είδα, για πρώτη φορά ίσως? Να έχουν πέσει τα τριγλυκερίδια σε φυσιολογικό επίπεδο. Αυτά έχω να πω εγώ για τον DXN Καφέ.
Γιώργος Π......., Πειραιάς
Δοκίμασα τον καφέ και έμεινα κατάπληκτη.
Posted by Greece DXN on Monday, April 23, 2012 Under: ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
Γειά σας,
Γειά σας,
Πριν λίγο καιρό δοκίμασα τον καφέ με γανόδερμα DXN. Είχα κάποια προβλήματα στην κοιλιακή χώρα που συνδέονται με τα γυναικολογικά και αναγκάστηκα να πάω σε γιατρό για θεραπεία. Έκανα μια εγχείρηση που πήγε καλά. Ψάχνοντας να βρω λύσεις ο κος Σχοινοχωρίτης μου σύστησε να πιω για να δοκιμάσω το γανόδερμα μέσα στον καφέ. Περιττό να σας πω ότι είμαι λάτρης του καφέ, αλλά αυτό που έγινε είναι ότι κατάλαβα πόσο κακό μου έκανε ο καφές που έπινα μέχρι τώρα. Με αυτόν τον καφέ αποτοξινώθηκα, πάω πιο συχνά στην τουαλέτα, αποβάλλω μέρα με τη μέρα τις τοξίνες και σιγά σιγά αποκτάω τις δυνάμεις μου και το πιο σημαντικό πια για μένα είναι ότι δεν πονάω. Μπορώ να δουλεύω πια πιο άνετα.



%2B2.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου